شرح وظایف:
ثبت خلاصه مشخصات و جریان نامه های وارده و صادره و موضوع و شماره آنها در رایانه یا دفاتر مربوطه
تهیه گزارشات مورد نیاز از وضعیت امور دفتری و بایگانی واحد جهت ارائه به مسئولین ذیربط
تفکیک ثبت و ارسال و توزیع به موقع نامه های اداری
حفظ امنیت نامه ها و اسناد محوله و امانتداری و رازداری در مورد نامه های مربوطه
اطمینان از صحت و اصولی بودن نامه های ارسالی
دریافت و نگهداری سوابق مکاتبات مربوط به موضوع نامه های و بایگانی آنها در پرونده های مربوطه
تکثیر و توزیع و ابلاغ بخشنامه های اداری صادره به گروه های کارشناسی واحد
اجرای سایر وظایف ابلاغ شده از سوی هیئت رئیسه دانشکده