برای نمایش بهتر وب سایت از ورژن جدید مرورگر فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده نمایید.
دانلود ورژن جدید فایرفاکس
دانلود ورژن جدید کروم
جمعه 16 خرداد 1404
info@adv-fac.tbzmed.ac.ir
English
فارسی
33355789- ۰۴۱
دانشکده علوم نوین پزشکی
Faculty Of Advanced Medical Sciences
صفحه دانشگاه
صفحه اصلی
حوزه ریاست
ریاست دانشکده
واحدهای اداری و مالی
امور اداری
امور مالی
تفاهم نامه ها
کمیته برنامه استراتژیک دانشکده
معاونت تحقیقات و فناوری
معاون تحقیقات و فناوری
اداره پژوهش
آزمایشگاه های دانشکده
اعضا شورای آموزشی و پژوهشی
دفتر ارتباط با صنعت دانشکده
کمیته اخلاق
کمیته بین المللی سازی دانشکده
معاونت آموزشی
معاون آموزشی دانشکده
اداره آموزش
امور دانشجویی
دفتر توسعه آموزشEDO
گروه های آموزشی
گروه بیوتکنولوژی پزشکی
گروه علوم سلولی کاربردی
گروه پزشکی مولکولی
گروه نانو تکنولوژی پزشکی
گروه مهندسی بافت
گروه مهندسی پزشکی
گروه علوم اعصاب و شناختی
گروه بیولوژی تولید مثل
انفورماتیک
خدمات الکترونیکی
کتابخانه
فهرست اصلی
فهرست اصلی
اساتید
کمیته تحقیقات دانشجویی
سامانه تحت وب علم سنجی
دریافت مدارک دانش آموختگان
چارت سازمانی
فلوچارت
آئین نامه ها و دستورالعمل ها
دفترچه تلفن
گالری تصاویر
پرسش و پاسخ
تماس با ما
نقشه سایت دانشکده
گزارش عملکرد کتابخانه در سال 1399
"
گزارش عملکرد واحد کتابخانه در سال 1399
"
درخواست بودجه سالانه کتابخانه بر اساس نیازها ی جامعه کتابخانه
ارسال نامه و کاتالوگ های رسیده از ناشرین تخصصی به مدیران گروه جهت اعلام نیاز به منابع
بروز نگهداشتن کتابخانه از نظر سرفصل های علام شده از طرف وزارت و تهیه برای کتابخانه
جمع آوری درخواست ها و اولویت بندی کتاب های انتخاب شده طبق بودجه دریافتی
اقدام لازم با توجه به غیر حضوری بودن خرید کتاب از ناشران
خرید 50 عنوان کتاب فارسی و لاتین از انتشارات دانشگاهی طبق روال هر سال
فهرست نویسی کتاب های خریداری شده در نرم افزار آذرسا که از قسمت جستجو قابل دسترسی می باشد
آماده سازی و انتقال کتاب ها خریداری شده و انتقال آنها به مخزن کتابخانه برای استفاده مراجعین
تسویه حساب اعضای کتابخانه بصورت حضوری بطور مداوم در کتابخانه
رفع نیاز دانشجویان از طریق ایمیل برای ارسال مقالات در صورت نیاز
اعلام گزارش به معاون محترم تحقیقات و فن آوری و کسب تکلیف و مشورت با ا ایشان در همه زمینه ها کتابخانه
ادامه کار تکمیل اطالعات پایانامه ها ی سنوات قبل و رفع ایرادات و اشکاالت پایانامه های دانشکده در سامانه مخزن دانش و ارتباط مستمر با مسئول محترم این سامانه برای رفع مشکلات و اصلاح آنها
با توجه به وضعیت بحرانی کرونا و عدم مراجعه مستقیم تمام مراجعین به کتابخانه تمدید کتاب های امانتی به صورت غیر حضوری و اطلاع رسانی کامل در اخبار کتابخانه اعلام می گردد
.
درخواست بودجه سالانه کتابخانه بر اساس نیازها ی جامعه کتابخانه
ارسال نامه و کاتالوگ های رسیده از ناشرین تخصصی به مدیران گروه جهت اعلام نیاز به منابع
بروز نگهداشتن کتابخانه از نظر سرفصل های علام شده از طرف وزارت و تهیه برای کتابخانه
جمع آوری درخواست ها و اولویت بندی کتاب های انتخاب شده طبق بودجه دریافتی
اقدام لازم با توجه به غیر حضوری بودن خرید کتاب از ناشران
خرید 50 عنوان کتاب فارسی و لاتین از انتشارات دانشگاهی طبق روال هر سال
فهرست نویسی کتاب های خریداری شده در نرم افزار آذرسا که از قسمت جستجو قابل دسترسی می باشد
آماده سازی و انتقال کتاب ها خریداری شده و انتقال آنها به مخزن کتابخانه برای استفاده مراجعین
تسویه حساب اعضای کتابخانه بصورت حضوری بطور مداوم در کتابخانه
رفع نیاز دانشجویان از طریق ایمیل برای ارسال مقالات در صورت نیاز
اعلام گزارش به معاون محترم تحقیقات و فن آوری و کسب تکلیف و مشورت با ا ایشان در همه زمینه ها کتابخانه
ادامه کار تکمیل اطالعات پایانامه ها ی سنوات قبل و رفع ایرادات و اشکاالت پایانامه های دانشکده در سامانه مخزن دانش و ارتباط مستمر با مسئول محترم این سامانه برای رفع مشکلات و اصلاح آنها
با توجه به وضعیت بحرانی کرونا و عدم مراجعه مستقیم تمام مراجعین به کتابخانه تمدید کتاب های امانتی به صورت غیر حضوری و اطلاع رسانی کامل در اخبار کتابخانه اعلام می گردد
.