وزارت بهداشت و درمان
معاونت آموزشی دانشگاه
معاونت دانشجویی و فرهنگی
دسترسی سریع
وزارت بهداشت و درمان
معاونت آموزشی دانشگاه
معاونت دانشجویی و فرهنگی
فارسی
English
صفحه دانشگاه
صفحه اصلی
حوزه ریاست
ریاست دانشکده
پرسنل ریاست
تاریخجه و معرفی دانشکده
تفاهم نامه ها
گروه فیزیک پزشکی دانشکده پزشکی
مرکز تحقیقات کاربردی دارویی
مرکز تحقیقات ریز فناوری دارویی
دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز
مرکز تحقیقات علوم اعصاب
مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی
مرکز تحقیقات ایمونولوژی
مرکز تحقیقات عفونی و گرمسیری
کمیته برنامه استراتژیک دانشکده
معاونت ها
معاونت تحقیقات و فناوری
معاون تحقیقات و فناوری
اعضا شورای آموزشی و پژوهشی
اعضای معاونین پژوهشی گروه های آموزشی
اولویت های پژوهشی دانشگاه
دفتر ارتباط با صنعت دانشکده
کمیته اخلاق
کمیته بین المللی سازی دانشکده
معاونین پژوهشی سابق دانشکده علوم نوین
معاونت آموزشی
معاون آموزشی
ریاست اداره آموزش
برنامه های آتی
مسئول EDO دانشکده
گروه های آموزشی
گروه بیوتکنولوژی پزشکی
گروه علوم سلولی کاربردی
گروه پزشکی مولکولی
گروه نانو تکنولوژی پزشکی
گروه مهندسی بافت
گروه مهندسی پزشکی
گروه علوم اعصاب و شناختی
گروه بیولوژی تولید مثل
میز خدمت
آزمایشگاه های دانشکده
درباره آزمایشگاه
تاریخچه
رئیس آزمایشگاه
قوانین آزمایشگاه
اصول ایمنی کار در آزمایشگاه
آزمایشگاه جامع تحقیقات
آیین نامه داخلی آزمایشگاهها
فرم ها و پمفلت ها
فرم ها
پمفلت ها
آزمایشگاه تخصصی شماره یک
کارشناس مسئول آزمایشگاه
آزمایش ها و تجهیزات
آزمایشگاه تخصصی شماره دو
کارشناس مسئول آزمایشگاه
آزمایش ها و تجهیزات
آزمایشگاه تخصصی شماره سه
کارشناس مسئول آزمایشگاه
خانم الهام عباسی
خانم رویا هریزچی
آزمایش ها و تجهیزات
اصول کار در آزمایشگاه
آزمایشگاه تخصصی شماره چهار
کارشناس مسئول آزمایشگاه
آزمایش ها و تجهیزات
آزمایشگاه تخصصی شماره پنج
کارشناس مسئول آزمایشگاه
آزمایش ها و تجهیزات
بخش نگهداری از حیوانات آزمایشگاهی
ثبت رزرواسیون و پرداخت هزینه
انفورماتیک
مسئول IT دانشکده
ثبت نام اکانت اینترنت دانشگاه
ثبت نام اکانت ایمیل دانشگاه
فرم درج خبر در وبسایت دانشگاه
فرم درخواست خدمات از واحد IT
اداره پژوهش
کارشناس پژوهش دانشکده
پایان نامه
فرم ها
آیین نامه ها
فلوچارت
پژوهش
فرمهای پژوهشی
آیین نامه های پژوهشی
کمیته اخلاق
سیاستهای پژوهشی دانشگاه
مقالات
سمات
گزارش سمات سال 1397
بورسیه
اداره آموزش
ریاست اداره آموزش
پرسنل آموزش
کارشناس آموزش
کارشناس آموزش و گروههای آموزشی
کارشناس امور دانشجویی
تقویم دانشگاهی
برنامه های آموزشی
فرم های اداره آموزش
آرایش دروس
سیستم همراه پرسنلی برساد
آئین نامه
دکتری تخصصی
سال 1386
سال 1397
کارشناسی ارشد
دستورالعمل اجرائی ماده ۵۰ آئین نامه دکتری تخصصی
امور دانشجویی
درباره امور دانشجویی
پرسنل امور دانشجویی
آیین نامه شورای صنفی دانشجویان
شرایط عمومی وام گیرندگان
شرح امورات واحد امور دانشجویی
فرم کار دانشجویی
فرم امور دانشجویی دانشکده
فرم تعهد نامه مخصوص بازپرداخت
دفتر توسعه آموزشEDO
دانش آموختگان
کارشناس فارغ التحصیلی
فرم نظرسنجی
سامانه مجازي دريافت مدارك دانش آموختگان
سامانه جامع ثبت نیازهای آموزشی
اداره دانش آموختگان دانشگاه
خدمات الکترونیکی
سامانه تدارکات
پست الکترونیکی دانشگاه
سیستم مدیریت پژوهش
سیستم مدیریت آموزش
جستجوی فهرست کتابخانه ها
سامانه اتوماسیون تغذیه
سامانه ارزشیابی اساتید
سامانه علم سنجی اعضای هیئت علمی
سامانه جدید نظام پیشنهادات کارکنان
کتابخانه
جستجو...
شرایط امانت کتاب
آیین نامه استفاده از کتابخانه
شرایط امانت کتاب
به منظور استفادۀ بهینه و موثر از منابع علمی و امکانات کتابخانه ها و پایگاه های عرضه اطلاعات هر واحد و هماهنگی و یکنواختی در شیوۀ ارائه خدمات ضوابط و مقررات ذیل توسط کتابخانه دانشکده تهیه و تنظیم گردیده است
.
ماده 1
جامعۀ استفاده كننده از كتابخانه كه مي توانند طبق مقررات منابع كتابخانه را به امانت بگيرند، شامل اساتید، دانشجويان، مدرسين حق التدريس و كاركنان دانشكده و دانشگاه علوم پزشکی تبریز مي باشد
.
ماده
2
کلیه پرسنل شاغل در بيمارستانهاي وابسته به دانشگاه علوم پزشكي تبريز با ارائه كارت شناسايي معتبر (کارت پرسنلی) میتوانند منابع كتابخانه (بجز منابع تك نسخه اي كه در كتابخانه بايد مطالعه نمايند) را بمدت 2 هفته در امانت داشته باشند
.
ماده
3
هر نوع تغيير در وضعيت تحصيلي اعضاء (انتقال، انصراف، فارغ التحصیلی و ...) و نيز دريافت هر نوع گواهي فراغت از تحصيل منوط به ارائه برگ تسويه حساب از اداره آموزش به كتابخانه مي باشد
.
ماده
4
هرگونه استفاده از منابع كتابخانه منوط به تکمیل فرم عضویت چاپی و الکترونیکی
-
نرم افزار «آذرسا
»
(ارائه شده بر روی وبسایت دانشگاه علوم پزشکی تبریز) میباشد. شرايط عضويت در كتابخانه عبارت است از
:
الف. جزء جامعۀ استفاده كننده از كتابخانه مندرج در مواد 1 و 2 باشد
.
ب. فرم مخصوص تقاضاي عضويت كتابخانه تکمیل شده و بهمراه 1 قطعه عكس (4*3) به كتابخانه ارائه گردد
.
ج. مدت اعتبار عضويت هر یک از اعضاء تا پايان دوره تحصيلي و یا اشتغال میباشد. بديهي است پس از امضاء برگه تسويه (فراغت از تحصيل، انصراف و ...) عضويت فرد از اعتبار ساقط مي شود(
فرآيند درخواست تسويه حساب
)
ماده
5
امانت منابع
منابعی که مطلقاً به امانت داده نمي شود
:
الف. پايان نامه (
فرآيند درخواست مطالعه
پايان نامه
)
ب. نشريات ادواري (بطور كلي)
ج. کتب مرجع (شامل فرهنگها، دایره المعارف ها، اطلسها، نسخ اول کتابها و کتب تک نسخه ای)
ماده 6
مقررات امانت
الف. منابعی كه فقط يك نسخه از آنها در كتابخانه موجود مي باشد تنها از پایان وقت اداري هر روز تا آغاز وقت اداري روز بعد به امانت داده مي شود
.
ب. برای دانشجويان مقطع كارشناسي 3 كتاب به مدت 15 روز و 1 كتاب تك نسخه اي بمدت يك شبانه روز امانت داده ميشود. برای دانشجويان مقطع كارشناسي ارشد 4 كتاب به مدت 15 روز و 1 كتاب تك نسخه اي بمدت يك شبانه روز امانت داده ميشود. دانشجويان مقطع دكتري نیز میتوانند 6 كتاب به مدت 15 روز و 1 كتاب تك نسخه اي به مدت 1 شبانه روز در امانت داشته باشند
.
ج. مدت امانت منابع برای اساتید محترم اعم از هيأت علمي، هيأت آموزشی و مربيان حق التدريس نیز 15 روز و به تعداد 6 كتاب ميباشد
.
ماده
7
با توجه به عدم امانت نشريات ادواري، مراجعین محترم میتوانند براي تهيۀ كپي از مقالات به بخش انتشارات دانشکده مراجعه نمایند
.
ماده
8
دیرکرد امانت کتاب به ازای هر شبانه روز 200 ریال می باشد. در مورد منابع تك نسخه اي تأخير 2 برابر مبلغ فوق بايد پرداخت گردد. در صورت سه بار تکرار در تأخیر، عضویت کاربر تا یکماه لغو خواهد شد
.
ماده
9
هر كتابي توسط امانت گيرنده گم شده و يا در هنگام عودت پاره و يا حواشي آن يادداشت نویسی شده باشد، امانت گيرنده موظف است نسخه كامل ديگري عین همان منبع تهيه و به كتابخانه تحويل دهد
.
مقررات بخش مخزن
كتابخانه
رعايت مقررات مربوط به استفاده از كتابخانه براي كليه مراجعین محترم ضروري است. برخي از اين مقررات به اين شرح است
:
الف. رعايت سكوت در تمام بخشهای کتابخانه الزامي است
.
ب. مراجعين قبل از ورود به بخش مخزن کتابخانه بايد وسايل شخصي (كيف، كتاب و ....) خود را در محل تعيين شده قرار دهند. انتقال هر گونه وسايل شخصي به داخل مخزن كتابخانه ممنوع مي باشد
.
ج. كتابخانه هيچگونه مسئوليتي در قبال پول، اشياء قیمیتی و . . . در صورت مفقود شدن آنها نخواهد داشت
.
د. خوردن، آشامیدن، خوابیدن و ... در محیط کتابخانه (بویژه در اتاق های مطالعه) ممنوع می باشد
.
ه. استعمال دخانیات در تمام بخشهای کتابخانه اکیداً ممنوع می باشد
.
( نحوۀ مجموعه سازی، سفارش و تهیۀ منابع کتابخانه
(
1
.
با توجه به برگزاري فصلی و سالیانه نمايشگاه هاي كتاب از جمله نمايشگاه بين المللي كتاب تهران، مديران محترم گروه های آموزشی، فهرست كتب مورد نياز خود را از طریق کاتالوگهای توزیع شده انتخاب و به کتابخانه اعلام می نمايند
.
2
.
كارشناسان كتابخانه ضمن بررسی و تطبیق ليست هاي ارائه شده، فهرست نهايي را به تفكيك گروه هاي مختلف به بخش سفارش کتابخانه اعلام می نمایند
.
3
.
منابع مورد نیاز اعلام شده از سوی اعضاء محترم در طی یکسال تحصیلی، مد نظر قرار گرفته و در صورت موافقت مسئولین ذیربط در لیست منابع خریداری شده لحاظ می گردد
.
تبصره
كتابخانه مؤظف است حتي الامكان فهرست كتابهاي ارائه شده توسط ناشرین در هر نمايشگاه را قبلاً تهيه و در اختيار مديران آموزشي قرار داده و فهرست كتب مورد نياز گروهها نيز حداقل يكماه قبل از برگزاري نمايشگاه جهت انجام امور مربوط به تأمين اعتبار به دفتر معاونت مالی و اداری اعلام نمایند
.
4.
کارشناسان کتابخانه منابع منتخب از سوی مدیران محترم گروههای آموزشی را مورد بررسي مجدد قرار داده و نسبت به ضرورت، تعداد و اولويت خريد در لیست نهائی خرید منابع لحاظ خواهند کرد
.
5
.
تأمين اعتبار جهت خریداری منابع، بر طبق سهمیه اعلام شده و بررسی آن از سوی کتابخانه و با توجه به درخواستهای مشخص شده، از سوی ریاست دانشکده انجام می گیرد
.
6
.
پس از خرید و تهیه منابع درخواستی، لیست منابع خريداري شدۀ هر نمايشگاه در اختیار ریاست محترم دانشکده، معاونین محترم آموزشی و پژوهشی و مدیران محترم گروهها قرار داده میشود
.
اهداف
وجین مجموعه کتابخانه:
ایجاد فضای مناسب و کافی برای منابع موجود و جدید، حفظ پویایی مجموعه منابع کتابخانه، تسهیل و تسریع در دسترسی به منابع موجود کتابخانه
نحوه عضویت:
به اطلاع میرساند که دانشجویان عزیز از مهر ۹۷ برای عضویت در کتابخانه مرکزی و کتابخانه های اقماری دانشگاه نیازی به ثبت نام و درخواست عضویت ندارند چون اطلاعات به صورت متمرکز در نرم افزار وارد می شود .برای ورود به پروفایل شخصی خود می توانید شماره کد ملی را در نام کاربری و پسورد وارد نمائید
.
همکاران محترم دانشگاه و آندسته از دانشجویان ورودی سالهای قبل که نامشان در نرم افزار وجود ندارد می توانند درخواست عضویت نمایند
.
برای دریافت فایل راهنمای ثبت نام و عضویت
اینجا
را کلیک نمائید
.
ش